Partnerstwa w kulturze siła synergii
Drugi numer „Connecting Audiences Polska” poświęcony jest przede wszystkim tematyce współpracy i budowania partnerstw, a także wynikającej z nich sile synergii.
W wywiadzie numeru najnowszego wydania magazynu „Connecting Audiences Polska” Klaudio Rodriguez, dyrektor The Bronx Museum of the Arts w rozmowie z Piotrem Firychem opowiada o niezwykłej misji, którą instytucja ta od 50 lat realizuje w Nowym Jorku.
W Polsce i na świecie ludzie kultury nieustannie pokazują, że przemyślane, oparte na zaufaniu, wspólne działania dają szansę na realizację przedsięwzięć, które trudno byłoby zorganizować w pojedynkę. Ponieważ naszą misją jest inspirowanie, prowokowanie do aktywności i promowanie dobrych pomysłów, zebraliśmy dla naszych Czytelników teksty, które pokazują, że nie ma rzeczy niemożliwych, jeśli znajdzie się odpowiednich partnerów i umiejętnie zadba o relacje.
Drugie wydanie magazynu sfinansowano ze środków budżetowych Miasta Poznania. Partnerem numeru jest Press Service Monitoring Mediów.