Miło nam poinformować, że Regionalne Obserwatorium Kultury UAM zostało partnerem tegorocznej edycji Seminarium Odbiorcy Instytucji Kultury. Wydarzenie jest organizowane cyklicznie od 2015 roku przez Poznańskie Centrum Dziedzictwa i cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem pracowniczek i pracowników instytucji kultury, muzealników i muzealniczek, edukatorów i edukatorek, osób, które na co dzień zajmują się pracą w obszarze...

Trzeci numer „Connecting Audiences Polska” poświęciliśmy wsłuchiwaniu się w głos publiczności. Jak często, tworząc projekty kulturalne lub programując ofertę instytucji, zastanawiamy się, czego potrzebują ci, którzy do nas przychodzą? Czy konstruujemy przestrzeń do rozmowy i dialogu? Czy jesteśmy otwarci na informacje zwrotne? Czy słyszymy i...

  Drugi numer „Connecting Audiences Polska” poświęcony jest przede wszystkim tematyce współpracy i budowania partnerstw, a także wynikającej z nich sile synergii.    W wywiadzie numeru najnowszego wydania magazynu "Connecting Audiences Polska" Klaudio Rodriguez, dyrektor  The Bronx Museum of the Arts  w rozmowie z Piotrem Firychem opowiada o...

Z dumą ogłaszamy, że wszystkie numery naszego magazynu ,,Connecting Audiences Polska” można przeczytać za pośrednictwem nowej strony internetowej, która jest w pełni poświęcona magazynowi CAPL.Dzięki nowej stronie CAPL udostępniamy Wam jeszcze więcej wiedzy na temat koncepcji audience develpoment, a także najświeższe aktualności i zmiany, które...