Drugi numer „Connecting Audiences Polska” poświęcony jest przede wszystkim tematyce współpracy i budowania partnerstw, a także wynikającej z nich sile synergii.    W wywiadzie numeru najnowszego wydania magazynu "Connecting Audiences Polska" Klaudio Rodriguez, dyrektor  The Bronx Museum of the Arts  w rozmowie z Piotrem Firychem opowiada o...

Z dumą ogłaszamy, że wszystkie numery naszego magazynu ,,Connecting Audiences Polska” można przeczytać za pośrednictwem nowej strony internetowej, która jest w pełni poświęcona magazynowi CAPL.Dzięki nowej stronie CAPL udostępniamy Wam jeszcze więcej wiedzy na temat koncepcji audience develpoment, a także najświeższe aktualności i zmiany, które...

W ramach debaty próbowaliśmy podsumować to, w jaki sposób tytułowa koncepcja była wykorzystywana do tej pory w Polsce oraz określić, jakie są aktualne potrzeby i wyzwania organizacji kulturalnych związane z wdrażaniem jej w życie.Gośćmi naszej debaty były osoby ściśle związane z działaniami realizowanymi przez Instytut Kulturoznawstwa...

Ruszył nabór do trzeciej edycji studiów podyplomowych “Rozwój Publiczności” organizowanych przez Instytut Kulturoznawstwa UAM! To pierwsze w Polsce studia w całości poświęcone koncepcji audience development. Oferta skierowana jest zarówno do doświadczonych praktyków, jak i osób na początku ścieżki zawodowej w obszarze kultury. Więcej informacji znajdziesz w...